• De zegels uit openbaringen 6 worden een voor een verbroken, de eerste twee zijn verbroken.
Welkom » Eindtijd kenmerken » De val van Mysterie Babylon en de komende oordelen.

De val van Mysterie Babylon en de komende oordelen.

Gepubliceerd op 15 maart 2022 om 13:56

Profetieën over de komende oorlogen.

Een boodschap van de Heilige Geest, maart 2022

 

Matheus 24: 6

“U zult horen van oorlogen en geruchten van oorlogen;

pas op wordt niet verschrikt, want al die dingen moeten gebeuren.

Maar het is nog niet het einde. Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan,

en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk”.

 

Waarom oorlog en oordeel?

Oorlog is onvermijdelijk omdat we in de eindtijd zijn aangeland en oorlogen worden beschreven in de Bijbel als middel om oordelen te brengen over bijvoorbeeld Amerika en Babylon. Voor de komst van de Heere Jezus zal het dus eerst oorlog zijn, zoals we kunnen lezen en dit gaat vooraf aan de weeën. Het zal het einde zijn van Babylon, Mysterie Babylon zoals dat in Openbaringen 17 staat geschreven.

 

Wie is Mysterie Babylon?

Mysterie Babylon is Amerika, het moderne Babylon. Het Babylon wat opnieuw is opgericht en weer een wereldmacht is geworden met vele misdaden en verering van andere goden, en de verschrikkelijke zonden die er zijn begaan. Niet alleen daar maar ook elders natuurlijk.

“En een van de zeven Engelen die de zeven schalen hadden, kwam en sprak met mij en zei tegen mij, kom ik zal u het oordeel over de grote hoer laten zien die aan vele wateren zit”(vele landen en naties).            Openbaringen 17:1-2 – Jeremia 51:13.

Amerika heeft een verderfelijke moraal aan de wereld verkocht aan alle, volken, menigten naties en talen, en ze delen daarin mee of hebben er van meegeprofiteerd openbaringen 17:15. The doom of Babylon zoals een Engelse vertaling luidt over hoofdstuk 17.

Velen denken dat het om de Katholieke kerk gaat maar dat is niet het geval. De valse religie is wel onderdeel van Babylon. Er is bijvoorbeeld een hechte band tussen vele landen en het Vaticaan. En ondertussen is het wel bekend dat de Paus de valse profeet is.

Amerika is een grootmacht die op alles wat voor God heilig is heeft gezondigd. En nog steeds, het neemt iedere dag nog toe. De verspreiding van het voorspoed-Evangelie en tal van andere verderfelijke leer zijn hier vandaan gekomen en geëxporteerd over de gehele aarde. Vermengt met new age en andere tovenarij.

Het is net als in de dagen van Noah of Sodom en Gomorra, en we weten wat ermee is, gebeurt. De hele aarde zal geschud worden om deze zonden en rebellie tegen God. Deze oordelen zullen ook Europa treffen omdat Europa ook dronken is geworden van de wijn van haar hoererij.

“En op haar voorhoofd stond een naam geschreven: Geheimenis, het grote Babylon, de moeder van de hoeren (valse religie) en de gruwelen van de aarde”                                                                                                                         openbaringen 17:5

 

 

 

Ga weg uit haar.

Daarom is het ook zo belangrijk om uit haar weg te gaan, dat Babylon waartoe de Heere Jezus ons oproept in openbaringen 18:4. “En ik hoorde een andere stem uit de Hemel zeggen, Ga uit haar weg Mijn volk (ieder die Jezus lief heeft) opdat u geen deel hebt aan haar zonden, en opdat u niet van haar plagen zult ontvangen” Een van de plagen staat beschreven in openbaringen 9, het openen van de put, net zoals het beschreven staat in Openbaringen 17. Dit is een demonische invasie.

In 2021 is het open van het parlementaire jaar vooraf gegaan aan een gebed tot een indiaanse god. En daarmee is gewoon in alle openheid aan het licht gekomen hoever God is weggedaan uit Amerika en hoeveel invloed satan al heeft. Er zal in Amerika zelf een enorme vervolging komen tegen Christenen, dit zal over de hele wereld gaan komen. Zoals ik al heb besproken in de opname reeks. Het is onderdeel van de agenda van de antichrist.

 

Geen opname voor de oorlogen.

Met betrekking tot de opname wil ik graag nog een opmerking maken. pas als het aantal van de mede dienstknechten en hun broeders, die evenals zij gedood zouden worden, volledig zou zijn geworden komt de wraak over de aarde om alle bloed te vergelden van hen die zijn gestorven in dienst van de Heer of als broeders of zusters. Openbaringen 6:9:12. Dit is ook het begin van de wederkomst zoals u kunt lezen in openbaringen 6:6. Geen dag om naar uit te zien met betrekking tot wat er allemaal gaat gebeuren dan, wel een dag om naar het nieuwe uit te zien wat dan niet ver meer is. Maar eerst moet alles vervult zijn wat er over de here Jezus is geschreven, van het oude testament tot aan het boek openbaringen.

“Dit zijn de woorden die ik tot u sprak toen ik nog bij u was, dat alles vervuld moest worden wat er over mij geschreven staat in de wet van Mozes” en in de Profeten en in de Psalmen. 24: 44:45.

 

De aarde is voorbestemd om bij het verschijnen van de Heere Jezus te verbranden. Zoals we kunnen lezen in 2 Petrus 10:11. Lukas 21 en tal van andere Schriftplaatsen.

2 Petrus 3 :11 16 “Als deze dingen allemaal vergaan hoedanig behoort u dan te zijn in heilige levenswandel en in Godsvrucht.

 

Het openen van het 2e zegel.

Het openen van de 2e zegel uit openbaringen 6 en de oorlog die is begonnen in Oekraïne, de rijder op het rode paard. Gods oordeel over Babylon.

De oorlog die is ontstaan in Oekraïne is het begin van de val van Babylon.

We kunnen dus oorlog verwachten in Europa en overzee want Rusland zal met China de Verenigde Staten aanvallen en veroveren. “Het zal onverwachts komen omdat alles al is voorbereid en daarom een schok”.    Zegt de Heere in, Jeremia 50:9

“Zie ik doe opstaan en tegen Babel optrekken een menigte van grote volken. Uit het land in het noorden, Zij zullen zich gereedmaken”. Vandaar uit zal het ingenomen worden. Deze menigte zal Babylon binnentrekken, wij zijn onderdeel van Babylon.

Het land uit het noorden, Jeremia 50:3. “Want een volk rukt er tegenop vanuit het noorden en dat zal van zijn land een woestenij maken”.

Jeremia 50:41 over een volk uit het noorden een grote natie en talrijke koningen worden opgewekt van de uithoeken van de aarde. Vele landen gaan zich ermee bemoeien.

In Jeremia wordt o.a. gesproken over het land van de Chaldeeën, dit is een verzamelnaam voor mensen die tovenarij en hekserij beoefenen.

Ook worden er andere namen genoemd. Deze profetie is ook voor ons nu in onze moderne tijd bedoelt en niet alleen voor Israël of anderen in die tijd. Als je eenmaal Babylon hebt geïdentificeerd dan weet je waar Jesaja en Jeremia over profeteren in die tijd.

Amerika zal helemaal vernietigd worden, Jeremia 50:39 “Er zal voor altijd niet meer in worden gewoond van generatie op generatie zal het niet worden bewoond. Zoals God Sodom en Gomorra en de naburige plaatsen ondersteboven heeft gekeerd” spreekt de Heere.

De hele wereld zal hier mee te maken krijgen zoals we kunnen lezen in Jeremia 51:49.

Deze oordelen en de oorzaken daarvan zijn natuurlijk al  lang geleden voorzien en er is ook tegen gewaarschuwd, vele profeten hebben dit gezegd in de naam van de Heere. Het zal u dan ook niet verbazen dat dit nu staat te gebeuren.

Velen weten het niet, roep iedereen daarom wakker en bid voor uw naasten.

Ik kan hier alleen maar aan toevoegen dat het nu meer dan ooit nodig is om u tot de Heere Jezus te wenden. Als u wacht op een opname zeg ik u dat deze niet komt voordat alle profetieën zijn vervuld.

Te bidden en eventueel uw zonden belijden. We weten niet in welke mate het ons zal treffen. Het is goed om te beseffen dat het nog niet het einde is zoals Jezus sprak in Mattheus 24, maar het begin ervan.

Daar zijn we nu aangeland het begin van het einde. Het zijn Gods oordelen die al eeuwen geleden zijn vastgesteld en zullen voltrokken worden zoals het staat opgeschreven en is geprofeteerd. God verandert nooit, in tegenstelling wat er soms beweert wordt is Hij dezelfde en blijft dezelfde door de eeuwen heen en ook al zal de aarde vergaan, net als de Hemel want die zullen voorbij gaan, God blijft dezelfde.                Psalm 102 : 26 : 29.

Hebreeën 13:8. Jezus Christus is gisteren en vandaag dezelfde tot in eeuwigheid.

Sinds de dagen van uw vaderen bent u afgeweken van Mijn verordeningen en u hebt ze niet in acht genomen. Maleachi 3:5-7.

 

 

Psalm 102-103

Handelingen 2:38-39.

Hebreeën

Maleachi 3-4.

Daniel 9.

2 kronieken 7:14-22.

 

In Daniel 9 spreekt Daniel over de profeet Jeremia en Mozes en vraagt Hij om vergeving omdat er niet geluisterd is naar de profeten en is afgeweken van Gods verordeningen. Dit is actueel voor dit moment in de geschiedenis van de mensheid. Daniel 12 “Het zal een benauwde tijd zijn zoals er niet geweest is sinds er een volk gewest is tot die tijd”.

 

Lees de teksten voor u zelf en vraag de Heilige Geest het te verklaren. Want ook al wordt er over Israël gesproken het is voor ons bestemd, in deze tijd.

 

Ik wens u veel zegen

www.onzegezegendehoop.nl


 »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.